Assassin's Creed III
نوشته شده توسط : پژمان کوفه ای

Assassin’s Creed: Brotherhood تایید شد :

Ubisoft نسخه بعدی بازی Assassin’s Creed را با عنوان Brotherhood معرفی کرد. همان طور که از قبل مشخص شده بود، این بازی دنباله ای بر داستان اتزیو (Ezio) است که در شهر روم اتفاق می افتد. برای اولین بار هم در این سری از بازی ها شاهد حضور بخش چندنفره هستیم. این بازی برای پاییز امسال عرضه خواهد شد و قرار است برای Xbox 360 ،PS3 و PC عرضه شود.

اطلاعاتی از Assassin’s Creed: Brotherhood :

Ubisoft اطلاعات جدیدی از بازی Assassin’s Creed: Brotherhood را منتشر کرد. این بازی بیش از 15 ساعت در بخش تک نفره طول خواهد کشید و داستان مبارزه اتزیو (Ezio) با Templarهایی که در Rome هستند را ادامه خواهد داد. در بازی شخصیت هایی مانند: داوینچی (Da Vinci)، ماچیاولی (Machiavelli) و کاترینا اسفورزا  (Catrina Sforza) حضور خواهند داشت. همچنین اتزیو از سلاح های مخفی مانند دارت های سمی یا چتر نجات که نمونه ای کامل تر از دستگاه پرواز داوینچی است و وسایل دیگری که هنوز اعلام نشده اند، می تواند استفاده کند. در بخش چندنفره، بازیکن می تواند راه های مختلف کشتن (Assassination) را بیاموزد و می تواند سلاح ها و تکنیک های مختلفی را یاد بگیرد. این بازی مدتی پیش برای PC ،Xbox 360 و PS3 تایید شد و امیدواریم که در E3 اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.
 نسخه آزمایشی بخش چندنفره Assassin’s Creed: Brotherhood عرضه خواهد شد :
 
Ubisoft تایید کرد که قبل از عرضه بازی Assassin’s Creed: Brotherhood نسخه آزمایشی بخش چندنفره آن را عرضه خواهد کرد. هنوز در این باره اطلاعات بیشتری منتشر نشده است. احتمال دارد این اطلاعات هم در کنفرانس Ubisoft در E3 به طور کامل تر منتشر شود. این بازی در اواخر سال 2010 عرضه خواهد شد.
 
Assassin's Creed III عنوانی کاملا جدید:
شرکت Ubisoft اعلام کرد Brotherhood آخرین بازی Assassin's Creed است که اتزیو (Ezio) شخصیت اصلی آن است. به عبارتی، طبق گفته این شرکت آن ها قصد دارند کل داستان و شرایط بازی را به گونه ای محیا کنند که شخصیت پردازی این بازی نه تنها خسته کننده نباشد، بلکه بستری برای بوجود آمدن جذابیت های نابی باشد که در هیچ بازی دیده نشده اند. ژان-فرانکویس بوییوین (Jean-Francois Boivin) از مسئولان این شرکت در طی مصاحبه با Gamerzines گفت: "ما دوست داریم در شماره  بعدی این بازی تحولات شگرفی را ایجاد کنیم". هنوز اطلاعات چندانی ازشخصیت اصلی این بازی و زمان دقیق عرضه  در دسترس نیست.

لباس شخصیت Raiden در بازی Brotherhood :

قبلا شاهد این بودیم که لباس شخصیت بازی Assassin’s Creed در بازی MGS4 قرار داشت. حال نوبت آن رسیده که چیزی از سری بازی های MGS را در سری بازی های Assassin’s Creed و نسخه Brotherhood ببینیم. در این بازی لباس شخصیت رایدن (Raiden) در بازی MGS4 قرار دارد. همچنین به جز این لباس، شش لباس دیگر که هنوز مدل آن ها معرفی نشده هم در بازی قرار دارند.

رم بزرگترین شهر در AC: Brotherhood :

وینسنت پانتبریاند (Vincent Pontbriand)، تهیه کننده بازی Assassin’s Creed II بیان کرد که شهر رم در Brotherhood بزرگ ترین و متنوع ترین شهری است که تا به حال در این سری از بازی ها شاهد آن بوده اید. در طی مصاحبه ای وینسنت می گوید تیم سازنده بازی تا جایی که توانستند، رم را در عین تاریخی بودنش منحصر به فرد و سرگرم کننده طراحی کرده اند. Assassin’s Creed: Brotherhood در تاریخ 16 نوامبر در آمریکا و 19 همین ماه در اروپا برای PS3 و X360 منتشر می شود، در حالیکه نسخه PC سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. نسخه بتای این بازی در ماه اکتبر در PSN برای مشترکین PlayStation Plus در دسترس خواهد بود.

 





:: برچسب‌ها: Assassin’s Creed ,
:: بازدید از این مطلب : 2377
|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: